پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228988
مردم صفشان را از ضد انقلاب جداکرده‌اند/ دولت به دنبال شفافيت باشد
تاریخ انتشار : 1396/10/12 12:44:52
نمایش : 1853
دبيرکل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اينکه مردم صفشان را از ضد انقلاب جدا کرده‌اند، گفت: دولت به دنبال شفافيت اقتصادي و مبارزه با ويژه خواري باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمدجواد عامري در نشست خبري که صبح امروز در خبرگزاري مهر و با موضوع بررسي و تحليل اغتشاشات اخير در برخي شهرها برگزار شد، با گراميداشت سالروز حماسه ۹ دي اظهارداشت: در ۹ دي مردم با حضور مقتدرانه اي که داشتند، توانستند به ۸ ماه اغتشاش پايان دهند و نشان دهند که صاحبان اصلي اين انقلاب مردم هستند. مسئولان نيز بايد هميشه خادم مردم باشند.

وي ادامه داد: فتنه ۸۸ از جهاتي شبيه فعاليت هايي است که اين چند روز در برخي شهرها شاهد آن هستيم. در سال ۸۸ دشمن در اغتشاشات دست داشت و عوامل داخلي نيز اغفال شده بودند. تلاش مي کردند مشکلاتي را براي کشور ايجاد کنند، من معتقدم همان کساني که فتنه ۸۸ را از خارج رهبري مي کردند و به دنبال آسيب رساندن به ملت ايران بودند و در حوادث سوريه، عراق و لبنان از ايران شکست خورده بودند در چند روز اخير قصد غائله و فتنه در کشور داشته اند.

دبير کل جمعيت ايثارگران اظهار داشت: در حوادث اخير اتفاق خوبي که رخ داد اين بود که اپوزيسوني در داخل کشور نداشتيم و تمام مسئولين قبلي و فعلي با اين اغتشاشات مخالفت کردند که اين رفتار را به فال نيک مي گيريم.

عامري با تاکيد بر اينکه بايد فرامين رهبري را سرلوحه کار خود قرار دهيم اظهار داشت: همه مسئولان و مردم بايد توجه کنند عواملي که موجب طمع بيگانگان براي ناامني کشور شده است، از بين ببريم. دشمنان قبل از هر اقدامي فکر بسياري مي کنند و برنامه هاي مختلفي را طراحي مي کنند که در ابتداي انقلاب با جنگ و کودتا آغاز شد و بعد از آن هم به همين شکل ادامه پيدا کرد. من معتقدم بايد از عواملي که موجب طمع دشمن مي شود، جلوگيري کنيم. يعني عواملي که باعث مي شود دشمن فکر کند اگر وارد کشور شد مردم با آنها همراهي مي کنند را از بين ببريم.

وي با اشاره به اقدام منافقين در پايان جنگ تحميلي و عمليات مرصاد گفت: منافقين فکر مي کردند زماني که از مرزها بگذرند مردم با آنها همراه مي شوند و مي توانند کشور را تصرف کنند، امروز نيز اين تصور در ميان منافقين و برخي کشورهاي منطقه وجود دارد. اقدامات رجوي و رژيم آل سعود نشان مي دهد که آنها دوباره براي ناامني ايران طمع کرده اند.

دبير کل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اينکه بايد عواملي که موجب طمع دشمن مي شود را شناسايي کنيم و آنها را از بين ببريم ادامه داد: چرا از ابتداي امسال تاکنون بر اساس آمار رسمي ۱۷۰۰  تجمع مردمي در قبال مسائل اقتصادي و بيکاري در کشور انجام شده است؟ مسئولين بايد هر چه زودتر براي رسيدگي به اين مسائل تصميم جدي بگيرند و با برنامه ريزي به دنبال رفع اين مشکلات باشند.

وي ادامه داد: دولت با وعده هايي که در دوران انتخابات داد نشان داد که به خوبي مشکلات مردم را شناخته است و اگر تنها همان وعده ها را دنبال کند يعني حل مشکل بيکاري و توجه به نظر نخبگان بسياري از مسائل و مشکلات مردم از بين مي رود.

ميزان تجمعات اخير نسبت به سال هاي گذشته و برخي تجمعات مشابه افزايش داشته که اين به دليل مشکلات موجود است و نشان مي دهد که ما به دنبال رفع آنها نبوده ايم و اگر همچنان اين مسائل و مشکلات داخلي وجود داشته باشد اين وضعيت هم در آينده ادامه خواهد داشت.

عامري تاکيد کرد: اين همه شرکت ها و موسسات توليدي که در حال تعطيل شدن هستند چه شده اند؟ آيا بانکداري خود را اصلاح کرده ايم؟ بانک هاي ما در حال کارهاي سرمايه گذاري هستند و از طرفي شاهديم که مديران دولتي ما به ترکيه امتيازاتي در بحث ورود البسه به ايران مي دهند که اينها به علاوه برخي مسائل و مشکلات اقتصادي ديگر را بايد به سرعت بررسي و براي رفع آنها چاره انديشي کرد.

وي با بيان اينکه طرح هاي کلان کشور تقريبا تعطيل شده اند، بيان کرد: خوشبختانه مردم ما انقلاب را از خودشان مي دانند و در واقع هم همينطور است و صاحبان اصلي انقلاب مردم هستند.

دبيرکل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي تصريح کرد: مردم با وجود مشکلات اقتصادي صف خود را از کساني که اصل انقلاب و نظام را قبول ندارند، جدا کرده اند.

عامري در عين حال به حاشيه ها و سوء استفاده هاي پيش آمده در برخي تجمع ها اشاره کرد و گفت: در تجمعات اخير ديديدم آقاي ترامپ مانند روساي جمهور پيشين از اغتشاشگران حمايت کرد که اين مساله نشان مي دهد کساني که در داخل مدعي بودند ترامپ و اوباما با يکديگر متفاوت هستند، اشتباه مي کردند.

وي اظهار داشت: اگر بخواهيم جلوي سوءاستفاده دشمنان از برخي موقعيت هاي داخلي ما در آينده گرفته شود، بايد فکر اساسي جهت حل و فصل مشکلات اقتصادي و معيشتي مردم داشته باشيم.

دبيرکل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با اشاره به اينکه بايد بودجه امسال را بررسي کنيم و ببينيم چند درصد آن با اقتصاد مقاومتي و برنامه ششم توسعه تطابق دارد، بيان کرد: بايد بررسي کنيم چند درصد بودجه عمراني است و جهت توسعه زيرساخت ها و توسعه کشور در نظر گرفته شده است و از طرفي بايد مسئولان با جديت مسائلي همچون شفاف سازي و ويژه خواري را بررسي و با آنها برخورد کرده و اجازه دهند قوه قضاييه نسبت به اين مسائل برخورد مناسب را داشته باشند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html